Menu

Hulpmiddelen en analyses

Ensize en het EDOC-systeem bieden een breed scala aan eersteklas hulpmiddelen, assessments en verslagen aan, die wereldwijd een krachtige basis leveren voor de ontwikkeling van bedrijven en organisaties.

Alle ontwikkeling is gebaseerd op feedback en hiervoor zijn metingen nodig. Het EDOC-systeem biedt een set van analyses en hulpmiddelen aan die de verbeterpunten in kaart brengen. De analyses en hulpmiddelen dragen bij aan de ontwikkeling van mensen, teams en organisaties en bieden een meting om de impact van de ontwikkeling te evalueren.


Ensize’s hulpmiddelen en analyses kunnen bijvoorbeeld worden gebruikt voor:

- Het verbeteren / ontwikkelen van leiderschap

- Het verhogen van de verkopen

- Het ontwikkelen van individuen

- Het verbeteren van samenwerking tussen verschillende afdelingen

- Het verbeteren / ontwikkelen van de samenwerking binnen een team

- Het identificeren van sterkten en zwakten in een team

- Het makkelijker en effectiever maken van het wervingsproces


Onze hulpmiddelen kunnen antwoorden geven op hoe managers en medewerkers samenwerken en laten zien waar er samenwerkingsproblemen kunnen zijn. De eerste stap kan zijn om een klimaat- of communicatieanalyse uit te voeren met behulp van de Thermometer. Om kennis te vergaren over hoe goed de organisatie communiceert en functioneert. De Puzzel DISC en de Drijfveren motivatie-analyses zijn goede manieren om te begrijpen wat mensen drijft en motiveert. De Boomerang verschilanalyse geeft een antwoord op hoe het managementteam functioneert en waar er verbeterpunten kunnen liggen. De Teamevaluator laat zien hoe het team werkt en functioneert. Met behulp van de Snapshot onderzoeksmotor is het dan mogelijk om de impact te meten van de ontwikkelingsmaatregelen die geïmplementeerd zijn, om verschillende soorten informatie te verzamelen, om klantonderzoeken uit te voeren en nog veel meer.


Wat zal er in de toekomst van bedrijven geëist worden?

Om succesvol te zijn, hebben ze het volgende nodig:

  • Toegang tot kennis
  • Kennis over klanten – behoeften, wensen en gedrag
  • Het vermogen om gebruik te maken van talent – het menselijk kapitaal
  • Leidinggevenden die getalenteerde mensen aan kunnen trekken die innovatief zijn en een visie hebben